Ваш бізнес все ще не оптимізовано для локальної видачі? Дізнайтеся чому Ви маєте зосередити 90% своєї уваги на місцевих споживачах. Поставте собі запитання: чи знаходять вони Ваш ресурс, коли шукають подібну продукцію, товари чи послуги?
Для створення міцного підґрунтя розвитку локальної видачі важливу роль відіграють мобільні ґаджети. Очевидно чи ні, але смартфони та інші цифрові бездротові пристрої сформували міцний зв’язок з нашим повсякденним життям, який не зруйнується найближчим часом. Погляньте на те, що відбувається біля торгових центрів, ресторанів, парків тощо, і Ви побачите не одиниці, а численну кількість людей, що використовують свої мобільні пристрої для виходу в мережу, адже для того, щоб отримати доступ до Інтернету, більше нікому не доводиться діставатися додому або в офіс. Люди тепер використовують свої смартфони 24 години на добу.
У 2014 році, спираючись на дані Kantar COMTECH, видання The Guardian провело дослідження про важливість користування мобільними ґаджетами. Результати показали, що вже до 2016 року показник проникнення смартфонів у наше життя сягне 90%. Хоча цю зростаючу тенденцію у використанні смарт-пристроїв було відстежено ще два роки назад, саме зараз найбільш оптимальний час для організацій, підприємств чи компаній, зосереджених в певному географічному регіоні, знаходити нових клієнтів в Інтернеті за допомогою ефективного інструмента – локального SEO.
Наведемо 6 причин, чому Вашому бізнесу допоможе локальне SEO:
1. Зростання кількості користувачів мобільними ґаджетами
Називайте це пристрастю або зміною культури, але люди стали залежними від мобільних пристроїв. В магазині, на дорозі або сидячи за обіднім столом – всі користуються інтернетом. “Локальний пошук” – це термін, який відноситься до загальної структури пошукових систем, в якому пошукові системи, використовуючи IP-адреси, GPS і супутники, можуть відстежувати Ваш мобільний пристрій. Особливо їх цікавить Ваше розташування, щоб надати найзмістовнішу відповідь на Ваш запит. Тобто, пошукові системи: Google, Yahoo, Bing, Яндекс та навіть Facebook покажуть результати пошуку, які стосуються Вашої місцевості.
Тому, якщо Ви перебуваєте у Львові чи Тернополі і вводите в Google слово “Автосервіс”, то результати, які висвітляться, будуть стосуватися саме найближчих до Вашого місцезнаходження місцевих автомайстерень.
Уявіть, що Ви їдете за кермом у чуже місто і тут раптом автомобіль поламався. Куди Ви в першу чергу звернетеся за допомогою? Вірно, до вашого смартфона. Можливо, Ви будете не самі і попросите допомоги ще у когось, але вони також звернуться до своїх мобільних телефонів.
2. Підвищення кількості потенційних покупців
9 із 10 підприємств покладаються на місцевих споживачів, які мали б скласти основу їх річного доходу. Проте, в певних нішах чи масштабу діяльності, вважається кращим захопити клієнтів за межами регіону, а іноді навіть держави, але, здебільшого, підприємства зацікавлені у місцевих споживачах. Саме тому, для розвитку бізнесу важливо оптимізувати веб-ресурс для локального пошуку в Інтернеті. Оскільки більшість підприємств стикаються з жорсткою конкуренцією на місцевому рівні в рамках своїх міст, вкрай важливо, щоб вони повністю відповідали запитам місцевих споживачів, особливо в радіусі сорока кілометрів. Адже, люди готові витратити максимум 30 хвилин, щоб з’їздити у магазини за необхідною покупкою. Якщо покупець не знав, що до нього найближче розташовані саме Ви, то він беззаперечно поїде до конкурентів.
3. Споживачі очікують високу мобільну адаптованість
Як згадувалося вище, майже 90% людей користуються смартфонами. Google оголосив в травні 2015 року: “На даний час, все більший відсоток користувачів пошуком Google проходять через мобільні пристрої, а не комп’ютери”. Тобто, якщо Ви є власником веб-сайту, який не оптимізовано для перегляду на мобільних ґаджетах, то Ви однозначно програєте місцевим конкурентам, які вже створили мобільні версії.
Відвідувач, що скористався мобільним телефоном, не буде дарма витрачати час, намагаючись зорієнтуватися в дрібному шрифті Вашого неоптимізованого сайту. А якщо сайт до всього ще й повільно завантажується, то користувач гарантовано повернеться до видачі, щоб переглянути наступні запити. Логіка проста – якщо Ваш сайт неякісно зроблений, то і товари, і послуги, і обслуговування клієнтів таке ж неякісне. В час, коли мережа керується принципом “чим швидше, тим краще”, Ваш бізнес не може дозволити собі працювати без мобільної версії сайту.
Повірте, Ваші клієнти хочуть мати можливість платити онлайн за послуги, яких вони потребують. Тому, додатково переконайтеся, що Ваш ресурс налаштований на платіжні шлюзи, такі як GoogleWallet, Paypal тощо.
4. Переваги над конкурентами
Хоча ми стверджуємо про важливість наявності мобільної версії сайту, Ви маєте знати, що Google використовує два різних пошукових індекси: один для пошуку з комп’ютера, інший – для мобільного пошуку з цифрових бездротових пристроїв. Починаючи з середини 2015 року, Google розділяє видачу в залежності від пристроїв, якими людина користується більше. Це робиться для того, щоб знижувати рейтинги в результатах пошуку неоптимізованих для мобільного перегляду сайтів. Що це означає? Наприклад, після введення ключового слова в пошуку Google висвітлюється рейтинг найбільш релевантних результатів, відповідно, сайт без мобільної версії буде оцінений нижче і, відповідно, користувач не зверне на нього уваги або не побачить.
Тому, навіть якщо Ви володієте великою місцевою клієнтською базою, але не маєте мобільної версії, Ваші конкуренти з легкістю можуть перемогти Вас в гонитві за новими потенційними клієнтами в Інтернеті.
5. Подолання невдач у веденні онлайн-бізнесу
Тепер Ви звернули увагу на важливість локального SEO і зрозуміли, що кожен бізнес потребує цих послуг задля успіху в майбутньому. Хоча, існує велика кількість бізнесменів, які зазнають невдач у веденні бізнесу через Інтернет, найчастіше в своє виправдання вони говорять:
- Я не розумію принципів роботи в Інтернеті, мені важко розпочати свою діяльність онлайн.
- Я витрачав гроші на Google Adwords і раніше, але це не дало ніяких результатів.
- Я працював із Facebook час від часу, але в кого є можливість трудитися в Facebook і Twitter увесь день? Тому і я не мав можливості постійно бути в мережі.
Це є обґрунтовані побоювання. Ми також звертаємо на них увагу, тому що займаємося і вивчаємо SEO роками. Оптимізація – це складний процес, який займає багато часу і, найважливіше, що принципи роботи постійно змінюються. Змінюється Google, поведінка споживачів, платформи тощо. Тобто, SEO – це постійний нон-стоп навчання та адаптації.
Єдине, що не змінюється – Інтернет і факт, що саме в Інтернеті закладено майбутнє для бізнесу. Саме тому ми знаходимо SEO захоплюючим, намагаємося постійно осягнути вершини досконалості в нашому ремеслі. Попри все, ми цінуємо Ваш час і хочемо допомогти.
Ми хочемо підняти Ваш бізнес на новий рівень, використовуючи свої навички та інструменти в поєднанні з Вашим баченням того, яким чином має розвиватися бізнес.
6. Споживачі використовують цифрові особисті помічники, щоб знайти місцеві підприємства
Якщо у Вас є мобільний пристрій iPhone або Android, Ви, мабуть, знайомі з цифровими особистими помічниками, такими як Siri, Google Now, або Кортана. Вони все частіше впливають на поведінку користувачів Інтернету. Thrive Analytics у 2014 році проаналізували, що 56% власників смартфонів використовували цифровий помічник для пошуку локальної інформації. Крім того, 64% користувачів регулярно використовують ці види послуг “на ходу”. Для того, щоб Ваш ресурс знаходили за допомогою цифрових помічників потрібно правильно використовувати всі переваги, які дає SEO.
Всі бізнес-ресурси, які хочуть розвиватися, перш за все мають переконатися, що вони доступні в тому числі для пошуку за допомогою цифрових асистентів, які використовують голос для пошуку необхідної інформації в мережі. Тому ми пропонуємо послуги пошукової оптимізації, які діляться на наступні категорії:
- текстовий контент
- графіка
- відео і аудіо
Великі технологічні компанії, наприклад, Google, Apple, Microsoft і IBM постійно працюють над тим, щоб пошукові системи були розумнішими, зрозумілішими, швидшими. Ми добре знаємо принципи роботи Штучного інтелекту (ШІ) і SEO послуги, які надають наші спеціалісти, постійно контактують з новими даними цих компаній, а це означає, що коли справа доходить до оптимізації, співпраця з нами – це робота “на випередження”.
You must be logged in to post a comment.