Звичайно, що інтернет-магазинів в одній тільки Україні тисячі, а успіхів добиваються одиниці. Всі добре знають хіба що гігантів – типу «Розетки» чи «Дешевше.нет». Однак заробляють (і хороші гроші) в цій ніші і інші підприємці. Існує безліч спеціалізованих інтернет-магазинів, які продають, наприклад, тільки дитячі товари або виключно професійне перукарське обладнання. І у цих магазинів теж хороші прибутки і, як не дивно, неймовірна конкуренція.
Навіть якщо ви введете у пошук Google слова «інтернет-магазин взуття у Запоріжжі», то, швидше за все, отримаєте з півсотні варіантів. Висока конкуренція є зараз у кожній сфері, навіть дуже вузькій.
То як зробити так, щоб саме ваш інтернет-магазин став найбільш популярним? Існує певна послідовність дій, при виконанні яких ви і можете досягнути успіху.
1) «КРАСИВИЙ» САЙТ.
Естетична складова — це теж важливо. Однак зараз мова про інше. На першому місці має йти зручність. Уявімо: та сама «Розетка» раптом почне працювати повільно, картинки будуть неякісні, розмиті, сторінки будуть завантажуватись повільно, а всі ваші спроби зв’язатись із консультантом будуть марні, оскільки ви не зможете знайти їх контакти? Навіть якщо це буде найдешевший магазин, ви навряд скористаєтесь їх послугами….. просто тому, що це незручно.
Якщо бажаєте аби ваш інтернет-магазин приносив вам прибуток, то подбайте про зручність відвідувачів вашого сайту. Більшість веб-студій зараз має серед своїх послуг і юзабіліті-тестування. Наша веб-студія не є винятком, ми теж проводимо такий аналіз та вказуємо на основні помилки у роботі вашого сайту.
2) ПОШУК У GOOGLE.
Якщо ви щось шукаєте, то зазвичай ваш пошук обмежується першими 5-ма позиціями у пошуковій системі Google, Yandex чи Bing. Саме тому SEO – це найважливіший критерій успіху. При правильному підході ви можете вкладати гроші тільки в SEO, і більше не витрачати грошей на рекламу. Клієнти самі будуть вас знаходити.
Важливо тільки одне – SEO окупляється не одразу. Перші результати, зазвичай, бувають після четвертого-шостого місяця просування. Але результати є завжди. Абсолютно всі, хто замовляє такий вид просування, від нього не відмовляються (виняток – хіба що ті, хто працює із несумлінними підприємствами, які не виконують своєї роботи).
3) КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА.
Якщо SEO діє через певний час, то контекстна реклама діє одразу. Ви платите за те, щоб знаходитись вище ніж перший у списку видачі пошукової системи.
В такому випадку кожна людина, яка прийде до вас через таку рекламу оплачується вами. Наприклад: ви заплатите по гривні за кожного, хто на вас «клікнув». На перший погляд це не вигідно, але… Статистика свідчить про інакше. Можливо, на вас «клікне» сотня людей і ви заплатите сто гривень, але сто перший прийде до вашого магазину і замовить товару на кілька тисяч. Таким чином ви все одно будете в плюсі.
Ефективність контекстної реклами в тому, що вона приводить безпосередньо тих клієнтів, які самі вас шукали.
4) ЧУЖІ САЙТИ.
Добре, якщо до вас будуть приходити і з інших джерел. Розміщайте унікальний контент на спеціальних сайтах, схожих по тематиці до вашого. До речі: ви можете не шукати самостійно такі сайти, а скористатися послугами специфічних бірж статей (наприклад, Miralinks). Тут же можна замовити послуги журналістів і копірайтерів, які напишуть ці статті замість вас.
5) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ.
Аудиторія соціальних мереж – люди віком від 16 до 45. Це платоспроможна аудиторія, яка вже звикла користуватися мережею Інтернет. Саме ці люди найчастіше віддають перевагу покупкам товарів у інтернет-магазинах замість оф-лайн джерел.
Чому важливо мати групи та сторінки у Facebook та Вконтакті – так це тому, що люди будуть більше вам довіряти, якщо будуть бачити активність на ваших сторінках – коментування, лайки, ретвіти…
Не варто боятись і негативних відгуків. Згідно статистики –люди більше довіряють магазинам, середня оцінка яких 4 з 5-ти. Виключно позитивні відгуки виглядають як підробка.
Крім того – для інтернет-магазинів бажано розмістити кнопки «поділитися в «соц-мережах» не просто на сайті, а під кожним конкретним товаром. Люди захочуть поділитися тим, що купили у вас.
6) ЗНИЖКИ.
Якщо програмна частина вашого магазину передбачає можливість отримувати знижку на певних товарах – використовуйте цю функцію. Навіть продавши товар по собівартості – ви залишаєтесь у плюсі, оскільки отримаєте лояльних клієнтів.
7) ОГОЛОШЕННЯ.
Ви здивуєтесь, коли дізнаєтесь скільки користувачів досі шукають товари за допомогою оголошень. Розміщайте інформацію про свої товари на різноманітних інтернет-дошках. Головне – коректно вказувати посилання на ці товари.
8) КОНКУРЕНТИ.
Як не дивно, навіть ваш злісний конкурент може стати вам у нагоді. Якщо у вас немає в наявності певного товару, ви можете розміщати посилання на його сайт. А за кожного клієнта, якого ви йому віддасте, він буде змушений віддати вам свого. Таким чином ваші клієнти будуть задоволені, а ви можете отримати вигідного та лояльного партнера.
9) ПРЕС-РЕЛІЗ.
Відкриваєте інтернет-магазин? Повідомте про це світові. Таким чином ви збільшите кількість згадувань і посилань на ваш сайт в інтернеті і, можливо, зможете залучити певну кількість відвідувачів на перших порах.
10) БЛОГЕРИ.
Спробуйте зробити так, щоб люди в мережі описували ваш товар на своїх сторінках, у блогах та в групах. Це може бути навіть загальна інформація про якийсь товар, однак із посиланням на нього. Краще це подавати у вигляді прихованої реклами, щоб не було відверто-очевидним, що ви цю статтю «проплатили» (а проплачувати доведеться, оскільки випадково посилання саме на ваш сайт в оглядах не з’явиться, якщо ви, звичайно, не інтернет-гігант).
11) PINTEREST, TWITTER.
Оплатіть послуги одного фотографа та одної моделі, щоб вони робили зйомки ваших товарів та викладали їх прикріпленням до постів. Використовуйте хештеги і зробіть перелінковку із соціальними мережами. Зробіть альбоми із товарами в соціальних мережах. Не обов’язково продавати через сам магазин – ви можете користуватися і іншими майданчиками збуту товарів.
12) СВОЇ ВЕБСАЙТИ.
Маючи достатній бюджет, зробіть додаткові сайти: форуми чи блоги відповідної тематики. Найміть штат, який буде стежити за кожним вашим сайтом. Не можна робити перерви у просуванні, не варто закидати проекти навіть ненадовго. Постійна робота над кількома ресурсами, в кожному з яких згадують саме ваш інтернет-магазин, принесе вам прибутки.
Що цікаво, кожен з цих способів сам по собі ніколи не принесе вам того результату, який ви отримаєте, використавши всі ці способи разом. Новачкам варто братися за просування власного інтернет-магазину саме в такій послідовності, щоб досягнути результатів. Спочатку довести до ідеалу сайт, потім взятись за SEO, за контекстну рекламу…
Однак ці побажання є занадто загальними. Звичайно, що краще за все довірити свій сайт команді професіоналів, які розроблять маркетингову стратегію безпосередньо для вашого випадку.
You must be logged in to post a comment.