У період економічного спаду всі компанії шукають шляхи підтримки свого бізнесу та способи стимулювання росту розвитку та просування своїх послуг. Проте зробити це досить нелегко. То як же зберегти і навіть примножити ефективність реклами та SEO в період фінансової нестабільності та кризи?
SEO в період економічного спаду
Дослідження статистичних даних показали, що різке скорочення рекламного бюджету під час економічного спаду сприяє подальшій втраті конкурентоспроможності.
Стратегія підтримки та розвитку маркетингу в кризовий час навпаки принесе власникам компанії тільки позитивні результати. Ви виграшно виглядатимете на тлі тих компаній, які значно зменшили маркетинговий бюджет або взагалі від нього, вважаючи що вони зекономлять частку бюджету компанії. Збереження грамотної маркетингової стратегії під час кризи допоможе компаніям не тільки пережити спад, але і плавно увійти в буденний режим після його закінчення. Правильний маркетинг обов’язково допоможе у важкий час утримати компанію “на плаву” і навіть обійти конкурентів.
Як економити на інтернет-маркетингу у період кризи
Послуги SEO та інтернет-маркетингових компаній іноді обходяться досить дорого. Однак ці витрати обов’язково окупляться. SEO компанії виконують всі види робіт з розкручування і оптимізації ресурсу, а також пропонують подальші стратегії його розвитку. Якщо Ваш бюджет дозволяє скористатися послугами SEO-компанії, зробіть це! Відсоток отриманої отриманого прибутку по відношенню до вкладених коштів (ROI) приємно здивує Вас.
Якщо все ж Ваші кошти в період спаду і так дуже обмежені, пропонуємо вам кілька способів, які допоможуть заощадити на SEO:
- закупівля вічних посилань лише на тематичних ресурсах, які в підсумку обійдуться набагато дешевше, ніж орендовані;
- написання або закупівля якісного унікального і цікавого читачам контенту, а не текстів, переповнених ключовими словами, які тільки відлякають відвідувача і не нададуть йому корисної інформації
- більше часу приділяти на публікації тем на різноманітних тематичних форумах і управлінню репутацією компанії
- оптимізовувати конверсію сайту, додавши адеси офісів, телефонні номери, карту, встановвивши callback-віджети, додати соціальні кнопки. І не забути “кнопки дії”, які спонукатимуть відвідувачів натиснути на них і побачити найбільш важливу інформацію, наприклад, знижки на продукцію, сторінку з акцією або сторінку з вашими контактами.
Навіщо інвестувати в SEO та інтернет-маркетинг під час фінансового спаду?
Навіть у період кризи клієнти і покупці активно порівнюють компанії. Якщо компанія-конкурент в чомусь виявиться кращою від Вашої, є ризик того, що клієнти підуть саме до них. Тому завжди намагайтеся підтримувати імідж компанії у найкращому вигляді.
SEO в період економічного спаду – непогана ідея. Відсутність коштів необов’язково має на увазі припинення будь-яких маркетингових стратегій. Адже SEO може бути економічним і ефективним навіть у період кризи. Та і закриття маркетингових кампаній не зекономить Ваш бюджет, а лише зменшить потік клієнтів в декілька разів і це обійдеться компанії ще більшими фінансовими збитками. Чи варто відмовлятися від SEO та інтернет маркетингу – вирішувати Вам. А ми в свою чергу покажемо Вам кейс одного із наслідків відмови.
You must be logged in to post a comment.