В цей час ми підтримуємо гарну традицію в SEO – підбивати підсумки минулого року і складати прогнози на наступний. 2015-тий рік запам’ятався яскравими оновленнями пошукових алгоритмів від Google та Яндекс, що мають сприяти лідерству у видачі сайтам, які максимально корисні для відвідувачів, це стосується і структури, і якості контенту, і зручності в користуванні тощо. Звісно, ця тенденція збережеться і в 2016-му році, ще більше вдосконалюючись, і тим самим сприятиме розширенню самого поняття SEO, адже це вже не просто оптимізація сайту, це комбінація глибоких знань маркетингу, психології потенційної аудиторії, гнучкості у застосуванні стратегій просування, швидкого реагування на зміни і, звісно, компетентності в сфері технічних знань сайтобудування.
Ми теж спробуємо скласти прогноз на зміни в світі пошукової оптимізації в 2016-му році. Але насамперед хочемо заявити – попри всі зміни, що очікуються в SEO, один фактор залишається незмінним – справжній успіх в просуванні сайту залежить від того, наскільки добре Ви можете задовільнити потреби своїх відвідувачів. Це стосується як контенту, так і юзабіліті. Якщо Ви створите максимально зручний і зрозумілий у використанні ресурс, пошукова система сприятиме підвищенню позицій Вашого сайту. Отже, основними тенденціями і трендами 2016-го року в нашому баченні будуть наступні:
Контент продовжує бути «королем вечірки». В першу чергу він має бути унікальний, без граматичних, стилістичних чи пунктуаційних помилок, написаний «живою мовою», тобто такий, який легко сприймається, грамотно структурований елементами маркування, виділення та відступів, в міру розбавлений графічними компонентами. І найголовнішим фактором якісного контенту вважається його смислова цінність для користувача, тому саме цьому інструменту доцільно відвести особливу увагу.
Адаптація під мобільні пристрої все більше завойовуватиме увагу оптимізаторів у 2016 році. Це зв’язано з стабільним ростом мікроконверсій і покупок через мобільні пристрої. До речі, в 2015 році показник загальної кількості запитів з мобільних пристроїв (планшетні комп’ютери, смартфони) перевищив аналогічний показник для персональних комп’ютерів. Скоро зручність перегляду сайту для мобільного користувача стане одним з важливих факторів ранжування.
Новинкою 2016-го року стане AMP (Accelerated Mobile Pages) – проект Google, який сприятиме швидшому завантаженню мобільних сторінок з відкритим кодом. Тобто значно підвищиться продуктивність мобільного інтернету і сторінки з відеоконтентом, анімацією чи графікою будуть завантажуватись значно швидше, незалежно від моделі пристрою в руках користувача.
Технічна сторона сайту залишається не менш важливим фактором просування в наступному році. Наскільки якісним не був би контент, але якщо на сайті присутні проблеми з завантаженням сторінок чи окремих елементів, не працюють функціональні частини чи спостерігаються загальні збої – такий сайт ніколи не вийде в ТОП. Таким чином, рекомендуємо з усією відповідальністю підходити до роботи з внутрішньою частиною ресурсу, це допоможе уникнути більшості технічних проблем і Ваш сайт буде працювати швидко, без будь-яких помилок.
Соціальні медіа в структурі SEO продовжують відігравати важливу роль в просуванні. Текстовий і мультимедійний контент в 2016-му році буде індексуватись у ще більших масштабах. Пошукові системи вже давно тісно налагоджують контакти з відомими соціальними мережами задля отримання дозволу на сканування і використання інформації. Саме тому наступного року вплив соціальних сигналів прогнозовано посилиться. В загальному наявність лайків, шерінгів, фолловерів, постів, коментарів сприятиме розвитку не тільки брендингу, а ще й просуванню Вашого ресурсу в пошуковій видачі. Фактична реалізація тісної взаємодії між Вашим ресурсом та цільовою аудиторією забезпечить стабільний розвиток бізнесу і залучення нових клієнтів.
Крауд-маркетинг та гостьовий блоггінг все ще вважатимуться одними з найбільш ефективних SEO-стратегій наступного року. Це гарний спосіб отримати якісні зворотні посилання на Ваш ресурс, просування бренду і, як результат, отримувати стабільний релевантний трафік на Ваш сайт. Але при цьому слід пам’ятати, що тільки природні посилання принесуть користь Вашому ресурсу, адже пошукові системи постійно вдосконалюються і вже навчилися відрізняти SEO-контент від отриманого природним шляхом. Саме тому ми рекомендуємо використовувати жорсткі критерії при відборі цільових сайтів та розміщувати на ньому тільки якісний контент. Обирайте сайти, які мають відношення до Вашого власного, адже це принесе найбільш ефективні зворотні посилання та найбільш релевантний трафік.
Голосовий пошук в 2016-му році займе важливу нішу в побудові стратегії SEO. Пошукові технології постійно вдосконалюються, доповнюються новими інноваційними елементами. І зараз функція голосового пошуку здобуває все більшу популярність серед користувачів мережі Інтернет. Тому вдосконалюйте свій контент в розмовному нахилі, використовуючи тематичні низькочастотні ключові фрази. Оскільки такі запити використовують відвідувачі, які точно знають, що саме їм потрібно – така стратегія забезпечить високу конверсію та пристойний трафік на Ваш ресурс.
Локальна оптимізація (місцева видача) стає все ефективнішою стратегією просування для невеликих компаній локального масштабу. Для прикладу, салони краси, роздрібні магазини, будівельні фірми, транспортні організації та інші бізнес-проекти, що продають товари чи надають послуги в межах певного географічного регіону (вулиці, міста, району, області). Пошукові системи зазвичай показують найближчі організації, підприємства чи установи згідно позначок на Google чи Яндекс картах. Таким чином буде відбуватись збільшення цільового трафіку на Ваш ресурс.
Для того, щоб Ваш сайт функціонував якісно, щоб ні пошукові системи, ні користувачі не мали ніяких претензій до його роботи, потрібно довірити весь процес, починаючи від створення сайту до його просування, професіоналам з бездоганною репутацією. Адже час, коли можна було власноруч просунути сайт за допомогою кількох нехитрих методів вже давно минув, тому займаючись цим сьогодні, Ви ризикуєте потрапити під фільтри пошукових систем на якийсь час, або назавжди. Важливо розуміти, що зараз при просуванні ресурсу ставка робиться саме на якість, а справжня якість, як відомо, коштує дорожче. Саме тому, при потребі просунути свій ресурс, ми рекомендуємо звернутися до досвідчених спеціалістів, які допоможуть отримати саме той результат, на який Ви розраховуєте.
You must be logged in to post a comment.