Ось і закінчився 2016-й рік – насичений подіями в сфері просування період, який запам’ятався яскравими оновленнями, новими трендами та кардинальними змінами в SEO. Для нашої компанії стало вже доброю традицією підбивати підсумки минулого року і прогнозувати тренди на наступний.
SEO продовжує розвиватись із швидкістю світла і зараз, перед початком нового звітного періоду, особливо слід задуматись про майбутнє Ваших стратегій просування – чи не втратять вони своєї ефективності вже найближчим часом? На що варто звернути увагу, а що відкинути як вже застаріле? Про це ми зараз детально поговоримо.
Mobile SEO
Головною новинкою в 2017-му році обіцяє стати запуск mobile-first індексу, тестування якого Google розпочав ще кілька місяців назад. Це означає, що пошукова система при ранжуванні враховуватиме спочатку відповідність до вимог мобільної версії сторінок сайту, а якщо її немає – тоді десктопної. Це робиться для надання користувачам мобільними пристроями найбільш релевантних результатів.
Після введення функціоналу AMP (Accelerated Mobile Pages) у 2016-му, новий формат займе почесне місце і в наступному році. Google вже на практиці показав які переваги отримають сайти з використанням AMP-технологій і наполегливо пропонує надалі створювати мобільні сторінки з прискореним завантаженням. Таким чином 2017-й рік обіцяє повне доопрацювання веб-ресурсів задля відповідності відображення на мобільних пристроях.
Крім цього, ще одна новинка минулого року обіцяє стати трендом у наступному – Progressive Web Apps (PWA). Дана технологія дозволяє e-commerce-ресурсам вийти на новий рівень взаємодії з користувачем. Сайт, який працює за принципом додатку навіть в режимі офлайн – без сумнівів, охоплює набагато більший відсоток аудиторії і залишить далеко позаду своїх конкурентів, що не використовують PWA.
Контент-маркетинг
Попри всі інші фактори, Google твердо прагне зрозуміти що саме хоче користувач, для цього розроблено і запущено алгоритм RankBrain. Принцип його роботи полягає у поєднанні штучного інтелекту та використання латентно-семантичної індексації (LSI). Іншими словами, алгоритм аналізує не тільки ключові слова, але і значення, які близькі до них, тобто, тепер у видачі можна побачити релевантні результати для запитів природною мовою та з контекстом. Даний алгоритм вже успішно введений в дію на всіх мовах і його результати вважаються одними з найважливіших при ранжуванні.
Зміни також очікують і незмінно найважливіший фактор ранжування – контент. Текстовий контент, для того, щоб відповідати вимогам RankBrain, має бути не просто цікавий для читача, а ще і написаний максимально природно. За прогнозами, найбільш ефективними у наступному році будуть LSI-лонгріди, що супроводжуються графічним та/або відеоконтентом. Що ж стосується картинок і відео – то їхнє значення значно збільшиться. Про це свідчить придбання Google кількох успішних стартапів, що спеціалізуються саме в цих напрямах. Крім цього, сторінки, що містять відеоконтент, ранжуються набагато вище, ніж звичайні тексти.
Безпека
Безпека у наступному році стане ще важливішим фактором ранжування, тому тим, хто ще не використовує на власних сайтах безпечний протокол HTTPS, рекомендуємо над цим попрацювати. Попри те, що даний перехід передбачає кількатижневу втрату трафіку, за запевненнями Google, з часом все відновиться. Крім цього, для тих, хто планує використовувати PWA – дані технології працюють тільки з безпечним протоколом, це ще одна перевага переходу до HTTPS.
Трендами залишаються
Голосовий пошук вже давно набрав популярності на Заході і зараз цей тренд завойовує вітчизняну публіку. Згідно статистичних даних, в США голосовим пошуком користується приблизно половина всіх користувачів, а в нашій країні цей показник минулого року склав вже 20% і далі продовжує зростати. Використання голосового пошуку такою великою кількістю користувачів пояснюється простотою у використанні – сформулювати свій запит усно набагато легше, ніж набирати текст вручну. Тому ми рекомендуємо під час оптимізації текстів віддати перевагу ключовим словам, які відповідають розмовному стилю – такий контент буде вище оцінюватись, адже пошукові системи вважатимуть його більш зручним для користувачів.
Соціальні фактори вже традиційно вважаються трендом кілька років поспіль. Вже зараз у результатах видачі можна спостерігати як пости/профілі в соціальних медіа ранжуються нарівні з сторінками інших сайтів, і в наступному році ця тенденція буде тільки набирати обертів. Так само останні дослідження свідчать про те, що пошукові системи під час ранжування все частіше віддають перевагу соціальним показникам замість зворотних посилань іншого типу.
Отже, як Ви бачите, SEO у 2017-му році обіцяє багато сюрпризів, проте, якщо Ви будете готові до змін – ніякі алгоритми будуть не страшні. Ми сподіваємось, що саме ці тенденції стануть ключовими у наступному році. Тому, працюйте над соціальними факторами, відчуйте переваги AMP та PWA технологій, переводьте власний веб-ресурс на безпечний протокол HTTPS і, звісно ж, не забувайте про найголовніший фактор – якісний контент. Доповнюйте тексти, написані «живою» мовою, графічним та відеоконтентом – і Ваш сайт точно не буде в програші наступного року. Якщо Вам здається, що це дуже складно і не під силу самостійно виконати всі пункти – наші спеціалісти допоможуть подолати ці незручності.
You must be logged in to post a comment.