Найбільша пошукова система Росії “Яндекс”, оголосив про впровадження нового алгоритму, який буде ранжувати сайти, що використовують для свого просування SEO-посилання в рази нижче у результатах пошукової видачі, в рамках боротьби з спамом, та захаращенням інтернету непотрібними сайтами.
Початок боротьби із SEO-посиланнями
Компанія вже не один раз висловлювала негативне ставлення до посилань, які ставляться (купуються, або публікуються) для впливу на пошук, аргументуючи це тим, що вони чинять негативний вплив на мережеву екосистему інтернету, тому що замість покращення якості сайтів гроші витрачаються на накрутку і фінансування створення низькоякісних веб-сторінок.
Торік «Яндекс» повністю відключив облік посилань в ранжуванні для частини комерційних запитів в Москві. Це призвело до деяких змін у відповідних тематиках, однак використання SEO-посилань продовжує залишатися масовим видом спаму, стверджує інтернет-компанія. За її спостереженнями, багато сайтів витрачають гроші на покупку посилань в силу звички, навіть коли це не приносить ніякої користі.
«Мы приняли решение сделать следующий шаг в борьбе со ссылочным спамом. Немедленно избавиться от вредной привычки будет сложно. Поэтому новый алгоритм будет раскатываться постепенно и коснется в первую очередь сайтов, которые занимаются закупкой ссылок давно и в больших масштабах. С учетом того, что снятие ссылок и переиндексация страниц происходит не мгновенно, мы настоятельно рекомендуем владельцам сайтов не ждать отдельного предупреждения и отказаться от покупки ссылок как можно быстрее» — говориться в листі «Яндекса»
Алгоритм почне застосовуватися пошукачем з 15 травня.
Думки нашої компанії:
У лютому 2014 році, таку ж заяву проголосив “Яндекс”, але змін у пошуку ніяких не відбулося, а SEO-посилання і надалі активно закуповувались великими кількостями на спеціалізованих біржах. Цього ж року, скоріш за все, теж нічого не зміниться. У жовтні 2014 року Google вже ввів такий алгоритм для своєї пошукової системи і забезпечив те, щоб веб-майстри подбали про “благоустрій сайту” і очистили його від поганих зовнішніх посилань які колись купувались. Яндекс, в свою чергу, не ввів такі можливості для веб-майстрів. У своїй заяві Яндекс також заявив незрозумілу річ, яка ще не один день буде обговорюватись SEO-спеціалістами:
- Яндекс заявив, що постраждають всі сайти які купували посилання навіть рік тому і яких вже може не існувати. Тобто оголосивши в 2014 році про боротьбу з SEO-посиланнями, Яндекс скоріш за все збирав статистику і тепер заявляє що постраждають навіть ті, хто на сьогоднішній день ні в чому не винен. У нас досить велика кількість клієнтів, які перед тим як звернутися до нас, просували сайти за допомогою SEO-посилань. Сьогодні в нас виникають проблеми з тим, що наші клієнти можуть вилетіти з пошуку з вини попередніх SEO-спеціалістів, а ми не можемо цьому зарадити, оскільки Яндекс не ввів сервіс видалення посилань.
Ми ще обов’язково писатимемо про введення нового алгоритму Яндекса по боротьбі з SEO-посиланнями, як тільки отримаємо перші аналітичні результати.
You must be logged in to post a comment.