Twitter у пошуковій видачі пошукових систем. Оновлення, яке призведе до ще більшої соціалізації сайтів і покращення видачі. А може, оновлення, в якому ми будемо бачити не рецепти яблучних пирогів, а те, як люди їх їдять =)
Ми проводимо свою аналітику даного оновлення і готуємося до його реалізації у другій половині 2015 року!
Передісторія
У першій половині поточного року твіти почнуть відображатися в результатах пошукової видачі Google відразу після їх розміщення в соц.мережі. Як повідомляє Bloomberg, Twitter уклав угоду з Google, щоб полегшити пошук своїх 140-символьних оновлень в інтернеті. Twitter надав пошуковій системі доступ до потоку даних, що генеруються 284 млн користувачів сервісу мікроблогів. Раніше Google сканував сайт Twitter для отримання інформації, яка тепер буде видимою автоматично і з’являметься у видачі одразу.
Таке оновлення має допомогти Twitter отримати більше доходів від своєї мережі, оскільки за всі часи існування, мережа і надалі залишаєтьcя збитковою для компанії і не приносить прибутку.
Такі послуги Twitter надає вже для пошукових систем Bing та Yahoo.
Які це послуги?
Наразі пошукові системи Bing та Yahoo можуть запропонувати користувачам пошуку такі можливості як пошук за іменем користувача Twitter. Простіше кажучи, ми можемо шукати в пошуковій системі запити, які зв’язані, наприклад з користувачем @bing. Та сама ситуація і з пошуком за хештегами. На даний момент такий пошук у Bing та Yahoo реалізований лише в США.
Чого очікувати від Google?
Google буде автоматично в реальному часу публікувати твіти у пошуковій системі. Як саме – невідомо, оскільки договір конфіденційний і готує для інтернет-маркетологів новий сюрприз. Скоріш за все, це буде повторення функцій, які введено в Bing та Yahoo. Чи буде воно введене одразу глобально, чи все розпочинатиметься теж з США – теж невідомо. Чи повпливає це на просування сайтів, PR, та розвиток бренду – однозначно так!
По-друге, таким способом можна привернути увагу до бренду, сфері діяльності, інтересах, але в той же момент, користувачі Google можуть потрапити на нерелеватний контент. Типу “вправи для дельтоподібних м’яз”, користувач побачить контент з твіттеру, де буде: “Сьогодні ходив в спортзал, робив вправи на дельтоподібний м’яз і зламав плече”. Або за запитом “яблучний пиріг рецепти” ми отримаємо на перших місцях таке: “Приготувала яблучний пиріг. Був дуже смачний і я його з’їла”. На таку видачу реально буде потрапити, якщо Google не створить фільтрів і не аналізуватиме автоматичної видачі, яку вводить Twitter.
Знову ж таки, для ЗМІ такий фактор видачі буде досить актуальним, оскільки зараз щоб побачити новину першою, вона повинна потрапляти в Google News (який закрився вже в декількох Європейських країнах через оподаткування). Так ЗМІ і надалі зможуть пропонувати людям новини в реальному часі за допомогою Twitter у Google і отримають більше читачів. Наразі, новини на непопулярних інтернет-ресурсах можуть індексуватися протягом дня і вже не будуть актуальними.
Що варто робити, щоб бути готовим до реалізації автоматичної видачі твітів в Google:
Передусім ми готуємо заявки у службу Twitter verification, щоб ми і наші клієнти отримали верифікацію акаунтів у Twitter (це така маленька іконка, яка інформує що сторінка є перевіреною). Скоріш за все, Google виводитиме твіти саме з таких аккаунтів.
Також ми розпочали PR самих акаунтів наших клієнтів і стараємося набрати максимальну кількість активних прихильників для сторінок клієнтів у соц.мережі. Цей фактор теж може вплинути на видачу твітів у пошуковій системі. Наприклад, Google може видавати той чи інший твіт у пошуку за умови, якщо людина, яка щось хоче знайти – підписана на сторінку людини/компанії/організації у Twitter.
Висновки:
Ми не можемо точно сказати, що нас чекає після того, як твіти почнуть з’являтися в пошуковій системі Google автоматично після публікації. Але провівши певну аналітику, ми впевнені, що це ще один крок Google соціалізувати пошукові видачі ще більше і прив’язати до соц.мереж ще більше людей. Чи добре це чи погано – вирішувати кожній людині окремо.
Ми лише можемо сказати, що це ще одна можливість розробити круті PR-кампанії і просувати бренди у мережі інтернет. Сфера інтернет-маркетингу отримає ще один шлях для розвитку інтернет-проектів, який однозначно буде досить результативним!.
whoah this blog is fantastic i like studying your articles. Keep up the good work! You realize, a lot of individuals are hunting round for this information, you can aid them greatly.