Які ключові тренди будуть формувати стратегії розвитку інтернет сайтів в 2015 році і подальшому майбутньому: мобільний веб, розумніший контент, персоналізація або надання виняткового користувацького досвіду?
Щоб відповісти на це питання, ми наводимо прогнози експертів у сфері інтернет-маркетингу на 2015 рік.
Голосовий пошук
Одним з нових трендів стане голосовий пошук. З приходом таких сервісів, як Google Now, Siri, Cortana та новий голосовий пошук на пристроях з ОС Windows 10, голосовий пошук поступово починає впливати на те, як формуються запити. Так, дуже скоро ми зможемо вже використовувати довгі запити, а не звичні нам короткі: замість «дешевий відпочинок Багами» ми почнемо спостерігати популяризацію запитів на кшталт «сімейний відпочинок на 4 на Багамах».
Це також означає, що семантичний пошук буде ставати все більш потужним. Спробуйте сьогодні вбити в пошуку «Я голодний». Ви отримаєте жахливі результати, замість того щоб побачити посилання на довколишні заклади харчування чи доставки їжі. Очевидно, що пошукові технології будуть ліквідувати ці прогалини в найближчому майбутньому і Ваш сайт повинен бути готовим до цього.
Мобільний пошук
Цей тренд нарощує свою силу вже 2 роки, і не втрачає своєї актуальності. У нас є клієнти, чий мобільний трафік виріс на 200% за 2014 рік, зайнявши майже половину вхідного трафіку на сайт.
Скоріш за все, Google стане по-різному ранжувати видачу, грунтуючись на типі пристрою, з якого відбувається пошук.
Google розпочав тести на дружність сайтів з мобільними пристроями, і в прийдешньому році вже не варто чекати того, що сайти, неадаптовані під перегляд з мобільних, виявляться на перших сторінках пошуку. Google Now і поведінку людини на Google Now будуть породжувати відмінності в пошукових результатах (звичайно, у зв’язці з геолокацією і персоналізацією сайтів під мобільні пристрої).
У зв’язку з цим, важливо правильно працювати із закликом до дії на мобільних сайтах. Кнопка “Зателефонувати” стає ключовим закликом до дії мобільних відвідувачів. Потрібно не просто вказати телефонний номер, але і змусити пошукову систему побачити, що відвідувач сайту зробив Вам дзвінок саме звідси. За таких умов пошукові роботи будуть піднімати сайт у пошуку, оскільки він зацікавив людину.
Відео
Крім очевидного росту мобільного пошуку, рекомендуємо звернути увагу і на зростаючу роль відео. У тисячах випадків пошуковий результат у вигляді відео – це найкраща відповідь. Так, на інформаційні запити завжди краще відповідати розповідаючи і показуючи, ніж просто розповідаючи. Відео, що показує, як зробити що-небудь, набагато корисніше, ніж кілька сторінок тексту з інструкцією.
Google дуже розумний і відмінно розуміє наміри користувачів. Ми б навіть рекомендували провести “інвентаризацію” сторінок, щоб зрозуміти, на які сторінки варто додати відеоролики, які доможуть здобути потрібну інформацію Вашим відвідувачам.
Персоналізація сайтів
Персоналізація сайтів зростатиме і надалі. Топ-менеджер і будівельник – це різні робочі класи населення. То чому вони повинні бачити одні й ті ж сайти в пошуку на перших місцях, коли їх інтереси зовсім різні? Правильний контент в правильний час і правильному місці – ось відповідь. І допоможуть нам у цьому великі аналітичні центри пошукових систем, які стануть ще більшими. Вже зараз сервіси розміщення реклами розпізнають інтереси людей і пропонують рекламу, яка буде цікавою цим людям. Це саме чекає і на пошукові системи. Маркетологи повинні дивитися на ці дані і приймати рішення щодня про те, як привести потрібних людей саме на Ваш сайт.
Захист та конфіденційність користувачів
Перенесення сайтів на безпечний протокол HTTPS є не тільки рекомендацією пошукових систем, але й фактором безпеки користувачів, які стають більш досвідченими і довіряють більше сайтам, які можуть надати їм безпечне з’єднання і всі відповідні заходи конфіденційності.
PR та заслужена популярність
Заробляння посилань на Ваш сайт з інших сайтів (заслужене, виправдане працею і знаннями), а не просто реміснича побудова посилального профілю. Фокус на створенні контенту і PR-роботі має стати основою стратегії. Старі техніки залишаються в минулому і наступає нова ера.
Взагалі просування сайтів розвивається по шляху інтеграції в інші галузі маркетингу. Це вже корисний контент, соціальні медіа, PR-кампанії. У майбутньому ми побачимо продовження і поглиблення цього тренду, особливо у частині взаємодії відвідувачів сайтів з контентом. А наступні фактори стануть ще вагомішими для просування сайтів:
- Тривалість перегляду сторінки, що сигналізує про релевантності контенту;
- Швидкість і якість завантаження сторінки;
- Реалізація чуйного й оптимізованого під мобільні дизайну тематичних сторінок;
- Тестування та оптимізація кнопок призову до дії;
Пошук фахівців та експертів – єдина проблема
Тепер, після виходу глобального оновлення алгоритмів Google, які відбулися у жовтні-листопаді 2015 р., наймання непрофесіоналів може обернутися фатальною катастрофою для Вашого бізнесу! У той же час, знайти компанії, яким можна довірити свій бізнес, і які володіють гарними ідеями щодо розвитку вашого бізнесу та професіоналами, які вже почали підлаштовуватись під нові алгоритми роботи з пошуковими системами вкрай важко.
You must be logged in to post a comment.